www.amethyst-plus.ir

www.amethyst-plus.ir

سلام.به سایت خودتون خوش اومدین.
www.amethyst-plus.ir

www.amethyst-plus.ir

سلام.به سایت خودتون خوش اومدین.

دانلود ترانه ی سامان جلیلی بانام حصار


       Saman Jalili Hesar دانلود آهنگ سامان جلیلی با نام حصار با بالاترین کیفیت 

                                       


دانلودبالینک مستقیم



                                                ترانه سرا : مجید باقری ، ویولن : حمیدرضا مردانی ، تنظیم : میثم اکبری

متن آهنگ سامان جلیلی با نام حصار :

به دور دل تو حصاری کشیدن
به شهر نگاهت منو راه نمیدن
به دل تنگی هام جوابی نمیدن
همیشه با خودم تورو یاد میکنم
میام از دور تماشات میکنم
جهانم رو بی تو پاک میکنم

♫♫♫♫♫♫

آهنگ سامان جلیلی با نام حصار

♫♫♫♫♫♫
میگن عشق از سر بچگیه آره همینه
کو بزرگی که جلوی بچگیِ منو بگیره
با ندیدنت چیزی ازعشقم به تو کمتر نمیشه
تو تــــوو قلـــبم خونــه کــــردی
کور شه هر کی که نمیتونه ببینه
♫♫♫♫♫♫
به دور دل تو حصاری کشیدن
به شهر نگاهت منو راه نمیدن
به دل تنگی هام جوابی نمیدن
همیشه با خودم تورو یاد میکنم
میام از دور تماشات میکنم
جهانم رو بی تو پاک میکنم

نظرات 1 + ارسال نظر
امیررضا دوشنبه 17 آذر 1393 ساعت 13:59

خوبه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.